View Single Post
Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Hei Julius2000

- Firmalogo.no ble etablert i 2003. Det som er litt dumt er at Norid.no som administrerer domener i Norge ikke viser dette når det skiftes eier, men da om-daterer "Created:"-dato til dato for siste eierskifte. Vi har dog dokumentasjon på at domenet ble etablert i 2003.

- Vi har flere firmaer og domener så eierstrukturen og hvordan den har vært siden 2003 blir litt omfattende å gå inn på i korte trekk nå. Det dreier seg også om litt ulike prisnivåer og logo design tjenester siden starten, da vi tidligere solgte såkalte "templates" som bla. hadde lavere pris.

- Vi fakturerer ikke for rettigheter når logo ikke blir valgt det er riktig, men et par av kundene vi har vært konflikt med har fått tilsendt filpakke og da påløper kostnader for rettigheter om ikke annet er avtalt. Det er også noen andre kostnader som påløper ved rettslig behandling slik at totalkravet blir høyere. Prisene er mao. iht. slik som er listet på vår hjemmeside.

- Referansene på Firmalogo.no er gamle fra starten, det er ikke gjort noe store endringer på dem siden 2003, så grunnen til at du ikke finner mange av dem, er trolig rett og slett fordi selskapene ikke eksisterer lenger i dag, eller har endret navn / logo siden den tid.

- Vi eier ikke eller er assosiert med logodesign.no. Vi er ikke kjent med noen dårlig tilbakemeldinger på firmalogo.no, annet enn det som er referert til i denne tråden. Dersom svært mange var misfornøyde med oss siden 2003 ville det nok vært mer negativt å finne på oss ellers på nettet, spesielt mtp. at vi leverer en skreddersydd tjeneste.

- Ellers så er det jo noe som heter (etter ei bok med samme navn):

"Satisfied Customers Tell Three Friends, Angry Customers Tell 3,000"

Så får vi noen misfornøyde er det oftere at disse ønsker å dele dette, som vi jo må leve med.

- Ellers vil vi understreke at vi har stor respekt for norske gründere og ville ikke være tjent med noe annet enn å gjøre det beste vi kan for disse. Men driver man en virksomhet over tid, så vil man før eller siden få noen misfornøyde kunder - og vi er heller ikke perfekte og gjør noen ganger feil.

- Vil allikevel si at vi stort sett pleier å være generøse og finne løsninger så godt det er mulig.
Vis hele sitatet...

Hei.

For Guds skyld hold dere borte folkens.
Dette er ikke annet enn en gjeng banditter. Denne kontrakten dems har bondefanget mange folk, og de har nok dratt inn hundretusener på virksomheten sin.

www.lovdata.no
Søk opp sak
1. THAUG-2015-41288
2. LG-2015-185071
Dette er rettskraftige dommer som viser akkurat hva som skjedde når firmalogo.no selv på eget inititativ tok en sak opp for forliksrådet -> tingretten. De tapte på alle punkt.

Firmalogo.no skylder også penger til advokater, og for rettsomkostninger. Det forsøkte også å slå seg konkurs for å unngå å betale kravene sine.

Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Vil bare si at denne Facebooksiden er opprettet av falsk person - som vårt firma har vært i konflikt med rettslig. Vedkommende brukte over kr 40 000 på advokat, i en tvist som dreide seg om en brøkdel og tapte økonomisk på saken. Det kommer en rekke usanne påstander om eierforhold, at vårt firma er konkurs mv. slik åpenbart ikke er tilfelle (sjekk Brønnøysund eller proff.no).

30-40% av våre kunder er gründere og har betalingsanmerkninger. Noen ganger må vi sende saken for rettslig innkreving, og det er vanlige å gjøre dette via forliksrådet først.

Vi har fått medhold i så og si alle saker behandlet også i tingretten. For de som lurer på det kontakt oss på e-post, så kan vi sende kopi av dommer vi har fått medhold, så kan dere også se vurderingene som er gjort der.

Våre firmaer og tilknyttede domener har hatt over 25 000 logo design kunder siden 2003, i Norge og utlandet. Vi leverer en skreddersydd tjeneste og naturligvis er det ikke alle kunder som blir fornøyde. Når vi ikke kommer frem til en løsning med kunden, må vi noen ganger be forliksrådet avgjøre saken.

Vi oppfyller de lovkrav som gjelder iht. markedsføring og informasjonsplikt. Vi har aldri fått noe kritikk fra hverken Forbrukerrådet, Forbrukertvistutvalget, domstoler eller andre at vår tjeneste skulle være i strid med loven.

Når en kunde taper i retten og i tillegg bruker tusenvis av kroner på advokat, så er det naturligvis ikke noe kjekt og man får lyst å få ut litt av frustrasjonen på internett, hvilket vi ser noen ganger er tilfelle.

Firmalogo.no mener vi uansett har et generøst tilbud med 5 dagers uforpliktende prøvetid. Vi finner som regel alltid løsninger uansett. Firmalogo.no har eksistert siden 2003 og har mange fornøyde kunder. Dessverre kan vi ikke tilfredstille alle, men prøver så godt vi kan å finne gode løsninger.

Kontakt oss gjerne om noe skulle være uklart eller dere har spørsmål på
Vis hele sitatet...
Hei.
La meg korrigere deg. Den DU saksøkte i denne saken er MEG.
Jeg betalte ingenting for advokatene mine ettersom DU tapte på ALLE punkt.
Du er i ferd med å bli stevnet og inndratt de kronene mister.

Du forsøkte også å slå deg konkurs etter tingretten, og fikk anken din avvist av lagmannsretten fordi du skyldte de penger.


Mandag skal jeg gå til aviser, TV og media å få navnet ditt på trykk og opplyst i media.
De vil få innsikt i alle rettslige dokumenter jeg sitter på, og de e-postene du har sendt til meg (med mine advokater på kopi) der du driver med utpressing og trusler.

Ser selskapet ditt (kun du som er ansatt) står som eier av flere sider også :

swelogo.com
selectlogo.com
firmalogo.no
logotypdesign.com
logoshop.no
logobylogo.co.uk
logowinkel.com
logodesigncopyright.com
canadalogodesign.com

Et kjapt Google søk fant jeg "litt" negative omtaler om deg også:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.logobylogo.co.uk
http://www.complaintsboard.com/compl...k-c421409.html
http://www.complaintsboard.com/compl...k-c400588.html
Sist endret av mentalmelt; 28. februar 2016 kl. 14:30. Grunn: fjernet navn og personangrep