View Single Post
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Men ærlig talt TS, hvorfor ikke bare la henne boltre seg i noe av det du allerede har lastet ned? De fleste jenter liker både komedie-, drama- og (PG13) actionfilmer. Hvis hun har sær smak er det strengt talt hennes ansvar å ta med sin egen underholdning.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem å få henne til å se filmer jeg allerede har, er mye gull der som er relativt kjønnsnøytralt.
Men, hun spurte så pent om jeg ville ta med noen jentefilmer også. Så har jeg jo en 1tb å gå på liksom, da kan jeg like gjerne bare trøkke inn en 20-30 filmer uten at det er noe stress. Ser liksom ikke det store problemet med å være hyggelig og laste ned et par filmer som hun har lyst til å se, er ikke akkurat sånn at det koster meg så himla mye energi.
Hva du mener om jentefilmer er jo heller irrelevant da det er hun som har lyst på underholdning.

Forøverig snakker vi om at hun blir borte i et par mnd ekstra, på en øy uten videre internettilgang. Så er ikke snakk om at hun trenger å være kompis med sjangere en uke eller to her... Om man snur på rollene hadde jeg blitt temmelig happy om hun tok med matrix-filmene og kanskje noe annet random action-shit som kanskje ikke er hennes sterke side.
Sist endret av moret; 27. september 2013 kl. 13:28.