View Single Post
Sitat av skellymcc Vis innlegg
Takk for hjelpet, jeg har tørket nr 6, og den ser sånn ut akkurat nå, den ligner veldig på alle andre som jeg allerede har, hadde kastet den uansett?

Kameraet mitt er nok dårlig, trenger oppgradering snart.
Vis hele sitatet...
Det ligner svært på flein ja, men jeg føler fremdeles at det er noe off med den på det første bildet ditt. Når jeg får denne følelsen under egen soppsanking står jeg bare over, er litt sånn pros/cons situasjon, så du får ta valget selv =) Én sopp gir deg ikke noe merkbart sterkere virkning uansett, so why bother?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, Anonym mann Igjen!
Altså, spesielt på de øverste der, de er jo ikke tørka!! Er det mulig å se igjen! Jeg har fått noen andre til å se på de Nederste og mener det er Riktig! Jeg mener man kan se ganske tydelig FORMEN her om man Zoomer. Tusen takk for plassen uansett!
Vis hele sitatet...
Hei du, nå tror jeg du missforstår litt. Bildene du prøver å få frem blir ikke lastet opp, vi kan med andre ord ikke se bildene dine. Bruk nettsiden jeg linket til i mitt forrige svar til deg for å laste de opp så skal jeg få sett på de.
Det med at vi ikke identifiserer tørket sopp var ment som svar til en annen bruker enn deg
Sist endret av SoppVandreren; 29. oktober 2018 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.