View Single Post
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Vil noen her som føler dem er kompetente nok til å ta utfordringen og diskutere dette med en bygnings-arkitekt via skype på engelsk ? Dere har jo så gode argumenter så tenker dere vil komme med gode nok argumenter for diskusjonen og stille noen gode kritiske spørsmål til arkitekten. Denne arkitekten mener kun eksplosiver kunne ha forårsaket kollapsene.

Si ifra på Pm så kan jeg prøve å ordne det.
Vis hele sitatet...
Så, la meg forstå dette riktig. Du vil at jeg skal kaste bort en kveld med å diskutere muntlig via skype? Som påpekt over vil motparten kunne lyve så det renner av ham uten at jeg vil ha noen god mulighet til å imøtegå alt vaset. Det vil dessuten være fryktelig knotete å dele diskusjonens innhold med noen. Hva skal da poenget være? Hvis vedkommende vil holde et foredrag kan han lage en video som vi kan se i ro og mak. Hvis han vil diskutere med oss her, så er det ingenting som hindrer ham i å opprette en bruker og kaste seg ut i det. Norsk er muligens forumets arbeidsspråk, men vi har hatt diskusjoner på engelsk tidligere uten at det har vært et problem. Jeg klarer ikke å se noen fordeler med å ta det på skype, for noen. Alle andre debattformater, inkludert paneldebatt og fyllekrangel på ei brun kneipe er mer konstruktivt, for denslags er i det minste underholdende for tilskuerne.