View Single Post
Utpressingspotensiale i at statsråder har sex er eg usikker på. Det er og skilnad på å ikkje uttale seg til media, og å informere sikkerhetsapparatet rundt regjeringa om ein situasjon; Erna Solberg veit nok meir om statsrådane sine enn eg og du gjer - nettopp for å unngå denslags. Uansett er det ei vurdering som ikkje bør gjerast av ein tvilsom høgreekstrem blogg.
Vis hele sitatet...

Men vidarlo da, du som ofte er den som roper høyest når folk bruker slike karakteristikker på forumet når de omtaler noen eller noe. Også går du selv all in?

Kall gjerne den blekka hva du vil, selv gir jeg bængen da jeg ikke er veldig opptatt av hva de skriver og driver med der. Men at "bloggen" som du kaller det skrev om saken er faktisk helt greit slik jeg ser det. De tok tak i et rykte som har versert i flere år, som har hengt som en mare over TSG. Nå ble ikke TSG saken den kula "bloggen" hadde håpet på, og de klarte ikke selv å få noen til stå frem med en vinkling som ga kjøtt på beina til den vinklingen de forsøkte å skape, til tross for at "bloggerne" forsøkte seg med ganske fete sjekker i hundretusenkronersklassen.

Har "bloggen" skadet TSG? I mine øyne så har den faktisk ikke det. Nå er TSG fri fra hemskoen. Hun har fått sagt sitt til statsministeren og kan utføre sine politiske oppgaver i ny regjering uten å trenge å bruke tid å krefter på en over ti år gammel sak.

Hadde denne "bloggen" ikke kjørt saken så ville ryktene fortsatt levd i enkelte miljøer. De kunne vokst, de kunne kanskje blitt forsøkt brukt som brekkstang eller de kunne blitt forøkt brukt til å skade eller undergrave TSG eller andre i partiet eller regjeringen. Nå har skittentøyet vært luftet i full offentlighet og vi vet nå at det aldri var noen sak, og "bloggerne" de sa vel heller aldri at det var en sak - de bare gjorde sitt aller beste for å forlede folk til å tro det, på godt gammelt tabloid vis. Takket være den blogg-gjengen så er hele TGS saken et ikke-tema. Nå og for all tid fremover.
Sist endret av frtoretang; 28. januar 2018 kl. 19:09.