View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er enig i at det ikke kan sammenlignes med f.eks Giske saken, da dette ikke skjedde i partisammenheng. Jeg vil dog påpeke at hun hadde en slags maktposisjon mtp. aldersforskjellen *snip*

For øvrig så synes jeg det at en 38-åring som har sex med en 17-åring foran halve bygda utviser svært dårlig dømmekraft, og egner seg ikke på tinget - lovbrudd eller ei.
Vis hele sitatet...
Da har du overhodet ikke skjønt hva som menes med maktposisjon i denne konteksten. Denne gutten kunne ikke ligge seg ELDRE eller opp i noe som helst rangsystem. Han lå altså ikke med Grande for å oppnå noe hun kunne tilby. Hun brukte ikke alderen sin

Og nummer to, hva er greia med alle i tråden er så moralistiske på at noen eldre ligger med noen som er en del yngre?! Det er vel en privatsak for de to folka så lenge begge er over lavalder. Om det er to homser som ligger med hverandre og det heller ikke er din kopp te, ville du sagt det samme? Det har nå nådd det punktet at det generelt ikke ville vært politisk korrekt å dømme, men et heterofilt ligg må altså være innenfor visse satte rammer, hvis ikke er det helt kuli å si at det er hæslig.

Samfunnets hykleri basert på manglende evne til å tenke igjennom ting er så trist. Du er ikke alene, mange som deg.