View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tusen takk for gode betraktninger.

Nobliganen jeg bruker nå er depot, og litt mer styr å trappe ned den. Tenker å bytte til Paralgin forte, da jeg ser for meg den er lettere å administrere for nedtrapping.

Er nok fornuftig å melde seg inn i et treningsstudio, både med tanke på RLS og dopamin.
Vis hele sitatet...
Det er ikke meningen å pirke og være masete nå trådstarter, men jeg er oppriktig interessert i din situasjon og å hjelpe basert på mine erfaringer med lignende problemer.

Hva med å prøve å f.eks ta 100-125-150mg Nobligan Depot slik du pleier rundt 14:30 for så å ta 100-75-50mg en times tid før du legger deg? Da får du fordelt dosen jevnere ut gjennom døgnet og forhåpentligvis slipper du svettingen og RLS på kveldstid og på natten.

Hvordan føler du deg i timene etter du har tatt dosen din, er det slik at du merker en tydelig overgang fra å være småabstinent med symptomene du nevner til å føle deg helt normal?
Kjenner du at du tenker mye på at du gleder deg til å ta medisinene før klokkeslettet du hiver innpå Nobliganen?

Godt å høre at du er åpen for trening Jeg vet at hele opplegget virker skikkelig ork hvis man ikke er vandt til å være i aktivitet, og man må over en kneik for å komme i gang; men jeg kan med hånden på hjertet si at du kommer til å føle deg utrolig mye bedre i både kropp og sinn hvis du kommer i gang. Start rolig eventuelt.
Både søvn og abstinenssymptomer blir merkbart bedre, for min del hjalp det spesielt på RLS.
Sist endret av krystallkongen; 21. november 2021 kl. 21:13.