View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for tips alle sammen. Jeg er enig i at å lyve er lite kult, det er derfor jeg spør om en måte å være ærlig på og samtidig fortelle minst mulig detaljer som ødelegger sjansene for å få jobben. Jeg kjenner at jeg virkelig har kapasiteten og trangen til å jobbe og finne mening.

Er det andre som sliter med selvfølelsen i overgangen fra kriminalitet til straight? Jeg ruset meg ganske tungt i perioder, men jeg forsørget meg selv. Jeg hadde en identitet og en omgangskrets. Nå har jeg ingenting, og jeg føler meg som søppel.
Akkurat dette gjør at jeg sliter veldig med å holde meg i skinnet for tiden. Jeg finner ikke jobb, og jeg har det ærlig talt verre med meg selv i situasjonen jeg er i nå (arbeidsløs taper uten noe å være stolt av er slik jeg ser på meg selv) enn når jeg i det minste forsørger meg selv.
Jeg burde være stolt av å ha klart å komme meg ut av kriminaliteten, men jeg klarer ikke annet enn å savne å gjøre noe.

Som en flink norsk rapper sier: "Gata har ingen framtid, men gata har alltid plass til deg"