View Single Post
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Hvordan type bilder bruker du? Er du med venner på bildene?
Vis hele sitatet...
Jeg har fått høre at jeg er kjekk skal sies, og har litt utelandske trekk av meg, men absolutt ikke den kjekkeste i verden.

Så og si alle bildene er av fjeset. Null med venner.

Ser du bra ut? Er du høy?

Sitat av Palumboism Vis innlegg
Tror TS overdriver litt her Er nok mest sjenanse å angst som ødelegger for han tror jeg. Noen øl kan gjøre underverker. Nei man introduserer seg og spørr om setet er ledig. Du trenger ikke å være noe storsjarmør for å gjøre det. å om det er litt creepy, så være. Det fungerer vertfall glimrende.

Ja alle damer kan få pikk umiddelbart. Gjelder å være på riktig sted til riktig tid og ikke være passiv.
TS sier jo selv at han har fått høne uten å gjøre mye. Er ikke noe hokus pokus med damer. "snakke henne til sengs" Du trenger ikke snakke mye for å få en dame til sengs ei si noe særlig vettug. Om du er introvert vil jeg faktisk anbefale at hun tar seg av mest av praten.

10-20 matches etter filtrering? Anbefaler å bruke byen mer du vil ha et langt større marked av interesserte partnere og i snitt vil de være langt vakrere og du møter mindre gærne folk.
Vis hele sitatet...
Evt kan du sjenke dama, ikke fullstendig, men kjøp noen shots, og ta det derifra. Stygt råd vil noen si, men vet om svært mange som gjør det.
Sist endret av Kebabsaus; 19. september 2021 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.