View Single Post
Haha! Cuckmailen var ukjent for meg, liker teorien din. Herre gud hvor jeg har poppa pocorn på denne kjerringa's bekostning. Det har liksom ikke manglet på materiale heller, da medier har gått ut med utskrift fra privat chat, epost etc. Man har mer enn nok til å lære dama å kjenne bedre enn hu evner sjøl. Hu er spik spenna gæren på en måte som selv Hollywood ikke klarer å skildre realistisk, det er rett og slett utrolig hva hu er villig til å gjennomføre, men samtidig ute av stand til å forstå konsekvensene av. Det blir ikke akkurat mindre smør på popcornet av at dette er kona til en FRP'er, og daværende justisminister i aktuelt tidsrom. Lættis at han først uttalte at truslene og hærverket måtte anses som en trussel mot demokratiet, disse ordene ble vanskelig å stå for da han forstå hvem som faktisk sto bak alt. Også Laila som kommuniserte med media via bilder på vesken i rettsaken. Budskapet fremstod som formidlet av en pillestuka schizo i en kamp mot barnevervet/politiet/rettsvesenet/nav/etc.

Viva Laila <3 Håper hu aldri gir seg. Jeg er ikke genial akkurat, men Laila er en sånn type person som evner å la meg faktisk føle det. Trist muligens, at det er dét som skal til. Samme faen, kjør da Laila!