View Single Post
Vil komme med en liten oppdatering. Jeg gikk hele april uten å røyke noe hasj eller ta noe andre rusmiddler bare røyke litt av en j på en fest. Jeg drakk alko da sosialt. meg og en kompis fant en større mengde hasj helt tilfeldig i et blomster bed så røykte gjennom hele mai. Siden jeg gikk tom har jeg ikke røykt en eneste gang til nå bortsett fra når jeg prøvde 2ganger og ble ikke stein.
Har klart å holde meg unna alt bortsett fra en speed smell i juni, tatt syre et par ganger dog. Nesten slutta helt med doping middler cruisa i 4mnd på 90mg. Solgt vekk alt pisset mitt. Stressa hele tiden når jeg blæstet bol over kvisene og hårtapet jeg. Ville se kroppen i speilet bli pisst at det var kviser der, mens jeg skøyt testo og bare gjorde det værre.

Vet ikke hva som har skjedd, men mindre stress på jobb også har jeg slutta og trene så mye, å dope seg og være en trenings narkoman og en narkoman har ødelagt selvtilliten min. Klarer nå og innse at jeg ikke trenger å være drit sterk eller bygd som en massiv okse for å kunne ha selvtillit. Har også møtt litt flere folk etter det åpna opp og det frister ikke å ruse seg når jeg kan gå på et lite eventyr med noen. Har funnet litt andre venner grupper nå det har hjelpt. Innså at det eneste jeg hadde til felles med mine narkis kompiser var at vi ruste oss hhh

Tror lsd har hjelpt mye. Var under nedturen hvor jeg innså hvor heldig jeg er og at jeg er i en veldig god plass i livet og klart å klare meg tross tidligere problemer. Vil ikke si lsd har gjort alt, men det viste meg også litt det med konsekvenser og ring virkningene det kan ha. Takker til alle som skreiv her.