View Single Post
Kjip situasjon, jeg føler med deg. Du har åpenbart hatt noen kjipe år og er en annen person nå enn den hun falt for. At hun ikke elsker deg lengre er det lite du kan gjøre med, akkurat nå. Det beste du kan gjøre er å jobbe målrettet, dag etter dag, mot å bli frisk og sterkere både fysisk og mentalt. Du har en gyllen mulighet nå til å bruke tid på deg selv, og å kaste bort denne tiden på synes synd på seg selv og destruktive måter å rømme virkeligheten så ikke bare kaster du bort muligheten for å kanskje en dag vinne din kjære tilbake, du gjør deg selv også til et dårlig forbilde for barna dine. Kjipt å høre, det skjønner jeg, men det er realiteten her. Jeg har ingen spesifikke tips til hvordan du skal "heale" deg selv, det er det nok av info om på nettet og i bøker, og det er nok av folk rundt om som har jobbet seg tilbake fra alvorlige fysiske og psykiske skader. Det tar tid, gjerne flere år. En bekjent brukte nærmere 3-4 år på å komme seg 100% ish "tilbake" til før ulykken. Bare ta en dag av gangen og det er greit at ikke alle dager er like gode. Fokuser på å være en positivt person som ser framover og ikke bakover hele tiden. Det blir bedre!