View Single Post
Jeg har selv blitt det i mange år, og må innrømme at det påvirker meg litt i dag også. Derfor kjenner jeg meg selv igjen i mye av det du skriver.
Vurderte å flytte til en annen by for å få et nytt liv, men hadde ikke balls til det. Tror jeg hadde vært en annen (bedre) person i dag, om jeg hadde gjort det. Mobbere er drittfolk, som rakker ned på andre for å selv føle seg bedre. Helt sykt at de gidder å ta seg tid til det.

Det å få dame, litt unna hjembygda var vendepunktet for meg, da jeg fikk litt ny innputt. For eksempel om væremåte, klær og hår.
Det gjorde at jeg fikk bedre selvinnsikt og selvtillit og da kom det flere mennesker som var interessert i å bli kjent med meg i ettertid. Fikk faktisk et snev av mer respekt også. Tidligere fikk jeg kun innput fra kompiser og det var heller ikke noen "alpha males" for å si det sånn. Nå som jeg har blitt eldre, så ser jeg at kvinner ikke bryr seg like mye om utseende. Noen er jo der enda, men maange færre. Nå er det trygghet og selvtilitt dem vil ha. Jeg kjenner menn som ser nesten ut som uteliggere, men drar damer.


Du fikk kontakt med en veldig bra dame og det er jo drit bra! Så du er nok ikke så ille som du selv tror.
Han kompisen din er en drittsekk. Du må prøve å finne mennesker som kan bygge deg opp, isteden for å bryte deg ned (Sammen er vi sterke). Det er kanskje lettere sagt en gjort, men må aldri gi opp, da miljøet har veldig mye å si. 19 år og enda ung! Du har mange år på å lære deg mestring av livet og det får du til! Fortsett med terapi og trening. Det er godt å ha noe å se frem til Beklager, dette innlegget ble kanskje ubrukelig og rotete, men poster det likevel. Lykke til <3