View Single Post
Hei! Her om dagen prøvde jeg kokain for første gang, og jeg ble mildt sagt overrasket/skuffet? Jeg var litt halvbrisen før første linje og ble nummen i både nesa og halsen + litt ekstra varm, men følte ikke noe særlig utover dette.

Jeg endte opp med å ta fem-seks linjer med et mellomrom på kanskje 20min mellom hver linje, uten at jeg følte jeg oppnådde noe som helst ''godform''. Jeg vet at det jeg tok var god kvalitet, og de jeg tok det sammen med var ganske ''hekta'' for kvelden og fortsatte til det var tomt, mens jeg satt der bare med tanken om at ''er det dette folk er så jævlig gira på og betaler så mye for, hvorfor?''.

Men likevel, når jeg ser tilbake på kvelden så følte jeg meg ikke helt edru, og husker jeg forsøkte å snakke om en del ting som jeg bare ''mista'' på veien fordi jeg begynte på noe nytt, og jeg ble generelt litt ekstra pratesyk, men følte ikke det var noe selvtillits/kontrollboost til stede, eller noe økt eufori eller velvære, og var ingenting i meg som sa ''jo du vil ta en linje til''. Jeg shotta også en del innimellom slagene for å forsøke å oppnå noe mer funk, men jeg klarte bare aldri å bli noe særlig full heller, sannsynligvis pga kokainet vil jeg tro.

Jeg er generelt veldig utadvendt og har lett for å snakke med folk, kan det være at jeg er såpass ekstrovert at kokainet ikke klarte å toppe dette? Hele ''rusen'' var for min del rett og slett bare veldig overraskende og overvurdert, men har fått høre at det visst er en greie med flere som ikke får noe særlig godfølelse første gangen deres, stemmer det for noen av dere, og hvordan var gangene etter første gangen deres til sammenligning? Jeg synes også det er rart hvor mye kokain hemmer alkoholrus, må man ikke da drikke enorme mengder på en fest om man i tillegg tar kokain, for å oppnå en god kombinasjon av alkohol og kokain?