View Single Post
Sitat av saviour Vis innlegg
Livet er kjipt, for å sitere en sang jeg liker, eg har skyld i det skjøøøl, dadadadada. Det gjelder å kjempe, jeg er et vrak i forhold til deg, så keep working and eating. Det klarer ikke jeg, noen av delene. Men skal ikke kjede deg med mine problemer i din tråd. Men jeg er psykisk syk, og har diagnosen asperger syndrom/autisme. Mitt hode går 10 ganger så fort som det skal døgnet rundt. Hater å sove, våkne, sove, våkne, og å vente på metadon på døren etter det. Er også sprøytenarkoman til siste slutt.

s
Vis hele sitatet...
Merker at det er mange som har diagnosen aspergers eller autisme spekter diagnose her. Veldig trist at mange av oss faller nede i den sumpa. Men for all del fortell din historie sånn at vi kan lære noe alle sammen

Jeg har gått 2uker uten noe som helst form for rus. Jeg har sigga ekstremt mye dog. Jeg vet ikke om jeg klarer det, føles ut som at jeg skal klikke når som helst og jeg er så rastløst heile tiden. Jeg har lyst til å vente 2uker til da, blir det ikke bedre så går jeg bare tilbake til det gamle fordi disse 2ukene her har vært dritt.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 14. januar 2021 kl. 13:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.