View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pablo Technobar Vis innlegg
Da jeg fant ut at nok var nok, så måtte jeg faktisk kutte meste parten av vennene mine. Kunne ihvertfall ikke henge med de i helgene. Så det ble lite fylla, byen og sosiale helger i en god stund. Men jeg er veldig glad for det idag.
Vis hele sitatet...
Samme her. Hang med bare tøffinger og outcasts og hadde ikke annet nettverk, det å bli ny sosialt var noe av det vanskeligste men er veldig glad for det i dag!
I dag innser jeg også at eneste felles med de gamle vennene mine var rusen, musikk osv men ikke noen dypere ting. Joda vi delte syretripper og filosoferende tanker om livet men om man tok vekk rusen og alt russnakket og rushumoren så hadde vi ikke hatt nok igjen til å kunne connecte et ordentlig vennskap på!...
Etter jeg valgte å endre livet så var jeg ganske ensom et års tid men er ikke noe galt å ta kontakt med barndomsvenner å høre åssen det går og få til en øl og et slag biljard en dag og ta opp kontakten få noen streite venner som har god innflytelse. Heller ikke noe galt i å spørre gutta på treningssenteret hva de skal i helga og spørre om de vil bli med på utetrening i parken eller bli med på workshop eller sjekke ut det nye spisestedet i byn og på den måten bli venner på privaten gradvis også og ikke bare trening