View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I hele ungdommen ble det vel røyka på risikable steder, siden det var få vi kunne henge hos og røyke.

Men blandt de mer risikable stedene jeg har røyka, må vel være blandt den gangen jeg snylta trekk i en trappe oppgang på senteret. Jeg tror det var en slags trappe oppgang for personalet, så vi ble ikke avbrutt av ubudne gjester.

Samme senteret leier også ut lokale til brun og blid. Har røyka noen trekk der også.

Ellers blir det diverse parkeringsplasser og anlegg til kjøpe sentre.

Det var en gang på bussen til Bergen sentrum den 16. mai for en 8-9 år siden, jeg og noen av gutta fikk noen trekk av maiseren til en gamling som satt der og piffet.
Bussen var stappfull av drita fulle ungdommer, så det ble aldri noe scene utav røykingen.

Var også engang i ungdommen at jeg og en kamerat røyka i kjelleren i en bolig blokk. Kamerat presterte også å bæsje på gulvet.

Så var det den gangen jeg og en annen kamerat delte opp hasj klumpen vår, på post vekten inne i butikken.

Listen går videre, men får gi meg her. Begynner å innse at jeg var et avskum i tenårene. Heldigvis ble jeg voksen!