View Single Post
Godkveld freaks!

Jeg er en av de som er så uheldig at jeg i de aller fleste får en dårlig/jævlig cannabisrus. Flere ganger har det resultert i en hjertebank som er så jævlig at det er vanskelig å beskrive. Jeg får en skyhøy puls og en slags oppbyggende følelse i hjerteområdet før det stråler en slags elektrisk puls ned mot bena (sånn det føles ihvertfall).

Disse opplevelsene resultere naturlig vis i at jeg la cannabisen på hylla, det var ikke noe for meg rett og slett.
Senere har jeg vært i både Christiania og Amsterdam der jeg har testet ut indica strains med et høyere CBD innhold. Dette ga meg gode oplevelser og en rus jeg liker godt. Dette var i sammenheng med alkohol, så det har nok også mye å si for at jeg ikke fikk en dårlig opplevelse.

Så til spørsmålet mitt: Om jeg vil kjøpe meg cannabis i Norge med håp om å få en type med beroligende effekt, burde jeg gå for brunt eller grønt?
Skjønner at dette er nærmest umulig å svare på, da det kommer an på strain og THC/CBD innhold. Regner allikevel med at dere som røyker mye og har mange kjøp i Norge bak dere, har gjort dere en erfaring på hva som er best å kjøpe om man vil ha en beroligende og chill effekt.