View Single Post
Trådstarter
21
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Fjern det.
Ha deg vekk
Dra til helvettw
Kjøss meg i ræva
Jeg anmelder deg
Jeg ringe politi/rektor/annen autroitet
Hva vil du?
Har du et problem?
Føles deg godt å plage andre?
Har du det bra?
Hvorfor la det gå ut over meg!?
Jeg føler med deg.

Er vanskelig men kan du ta dette opp med noen. Kanskje du trenger hjelp.

Er ikke lett å bli trygg på seg selv.

Fysisk styrke og mental styrke henger veldig sammen.

Tenk på dyrene. De sterkeste dyrene vinner og bestemmwe

Sterke mennesker vet de er sterke så det gir en aura av styrke rundt sin person som andre merker.

Anbefaler å trene litt Evt bli god på kampsport eller noe så kan du slå ned en av de idiotene en gang for alle så lærer de raskt.

Høres dumt ut, men har selv gjort det med noen som plaga meg i fengsel og trodde jeg var "svak"

Jeg er bare tolmodig og lite dominant av meg og ganske pasifistisk.

Men jeg annså min situasjon som fengselet i utlandet farlig om jeg ikke satte ned foten ila første uken siden det gikk ganske langt med mobbing som begynnte å bli mer og mer fysisk.

Er det fysisk mobbing på skole anbefaler jeg å snakke med politi om det ikke gir seg... Kan vøre veldig tungt.

Hvor gammel er du egentlig?

Er du i puberteten kan du bli så ødelagt av å venne seg til mobbing. Da vil det henge med deg hele voksen livet ditt så prøv å stå opp i mot det nå mens du kan.
Vis hele sitatet...
Jeg liker hvordan nesten alle sier jeg skal "slå tilbake", men det er ikke så lett når det er 5 vs 1, og det er enda verre når du tenker på at jeg har alerede prøvd "å slå dem ned" mens jeg har alerede gått på karate i sånn 3 år men feila- altså, den mobbing er mest mentalt, eller mer om "touching" hvis du vet hva jeg mener. Men når de gjør den "touching'a" er det mens jeg ikke "ser" som når flere ganger i filmrommet på skolen kunne jeg føle at de ""tar på meg"", men når jeg snudde meg visste jeg ikke helt hvem det var, og jeg kunne f***(sorry) meg se at de prøvde så hardt å ikke smile. Uff det er faktisk vanskelig å skrive det her hahahah. Og ja, jeg er puberteten, men hvordan kan det her komme videre i voksen livet mitt? Når jeg komme ut av skolen så kommer det nok ikke å forsette