View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takker for gode innspill!!

Som det blir nevnt så vil alle de andre innleggene treffe ganske godt..
Er vel heller mer jeg som ville ha noe rettet mot meg personlig på en måte, lettere og ta innover seg.

Depresjon kan sikkert være ett tema, alltid hatt en formening om at det er all røykingen som har skapt angsten. Når det gjelder depresjonen blir jeg deprimert av og fortsatt sitte fast i denne stygge sirkelen, noe som igjen man skulle tro var meget motiverende til og slutte men viser seg og være langt ifra nokk..

Er nokk som Anonym her "Lei Sjøorm" sier, kutt kontakt med alt som har med det og gjøre..
Selv om det nesten vill bli umulig.. Dette brorskapet, gjengen som har stått i rundt har vært nære og det er stor sett kun vi som finner på noe rus eller ei.. (Skulle det være noe annet enn rus som daglige ting eller finne på noe er rusen selvfølgelig med, ikke noe skjer nykter)
Foruten de få timene jeg er på skolen, siden jeg tenkte 21 kunne bli ett år jeg tok opp fag, begynt der.

DPS er vurdert.. Viss jeg skulle finne ut jeg har lyst på en diagnose av ett eller annet slaget men kommet dit enda..