View Single Post
I media kommer det jo frem at det ikke var CC selv, men ett markedsføringsbyrå som stod bak dette. Selvfølgelig er CC ansvarlig i bunn & grunn, men hvis man leser litt mellom linjene så er det jo egentlig byrået som får skylden, og cola får PR for sitt produkt.

Hvordan mener du at de taper på dette nso? Tenker du salgs-messig, eller mener du at folk kommer til å se annerledes, se ned på CC etter dette?

Selvfølgelig er det mange som er i mot det de nå har satt i stand, og mange blir irriterte på CC pga det, det skjønner jeg. Men alt i alt har de ikke tapt noe på dette, har de tapt noe så er det iallefall ting som jeg tviler på er så veldig viktige for CC, kanskje er det ting som offisiellt er viktige, men bak lukkede dører er dette ting som de egentlig ikke trenger å bry seg om, tror jeg. På den andre siden kommer vi jo ikke vekk fra at dette har skapt veldig mye bles rundt produktet. Selv om det ikke er nevnt så mye i artiklene så får jo folk med seg hva hele greia dreier seg om, og blir nyskjerrige.

Jeg sier ikke at dette har vært en vinn-vinn situasjon for CC, men hvis man veier det som er postivt for dem, opp mot det som er negativt for dem, så mener jeg at det positive trekker det lengste strået.