View Single Post
Rediger innlegget ditt og fjern alt det du har sagt inntil nå.
Det vitale er:
"Det har seg slik at jeg plutselig nå nettopp fikk en telefon fra ei dame som sa hun jobbet i politiet. Hun spurte først om jeg hadde noe jeg ville innrømme, hvorpå jeg svarte nei. Deretter sier hun at jeg er mistenkt for brudd på innføring av legemidler. Jeg svarer iskaldt at jeg ikke aner hva det er snakk om, før hun plutselig sier at de står inne i leiligheta mi for bevissikring, og spør igjen om jeg har noe jeg vil innrømme. Jeg spør hva i allverden de gjør inne i min leilighet uten noe form for forvarsel, hun svarer at dette har de rett på ved mistanke.
Hun begynner deretter å ta en litt truende tone, at dette er alvorlig og prøver å tvinge meg til å innrømme noe, og at dette er lurt for å få eventuell strafferabatt. Jeg sier at jeg heller kan ta kontakt når jeg kommer hjem fra ferie imorgen.
Nummeret damen ringte fra kunne ikke søkes opp via 1881.
Jeg har ingenting på rullebladet fra før, aldri vært i kontakt med politiet tidligere.
Har endel spørsmål, og setter utrolig stor pris på svar.
Har de virkelig rett til å bare gå inn i hjemmet mitt uten noe form for forvarsel? Og hvis ikke, kan de finne på å lyge om det for å få meg til å innrømme noe?
Hva gjør jeg videre?
Igjen, har aldri vært i denne situasjonen før, og setter SVÆRT stor pris på alle svar. "

Før du redigerer ber jeg deg sammenlikne mitt sitat av din post for å se hva det er jeg har utelatt.

Du skulle ha spurt hvem i politiet det var du snakket med. Er en vanskelig situasjon å håndtere så jeg poster videre om jeg har mer å komme med.
Sist endret av zykonaut; 13. august 2019 kl. 22:54.