View Single Post
Så jeg har drukket min del av alkohol i livet, og begynner å mislike bivirkningene. Jeg kan drikke godt, en liter brennevin, eller nesten en dunk vin, eller 12-15 halvlitere med sterkøl. Det er moro så lenge det står på, men dagen etter blir jeg helt vrak, og gjerne 2-3 dager. Må ofte bare ligge i senga i lange perioder og har de siste slagene blitt morbid, tenker bare på hvor trist det blir å miste de nærmeste osv. Dette vil jeg helst slippe.

Så jeg vurderer å begynne å enten røyke marijuana eller spise hasjbrownies eller lignende. Har prøvd det litt før, men da bare etter å ha drukket først, og blandet med tobakk, som jeg ikke røyker. Det resulterte bare i negativ reaksjon. Har laget meg hasjbrownies før, noe som fungerte litt bedre, men jøye meg, ble helt lam i kroppen i nesten ett døgn. Så det er mulig jeg overdoserte litt. Så det var ikke noe som fristet til gjentakelse direkte.

Uansett, jeg vil bare ha noen generelle tanker rundt bivirkninger av å røyke marijuana. Og så har jeg noen konkrete spørsmål:

1 - Kan man røyke marijuana rent, altså uten tobakk? Har lenge lurt på hvorfor folk blander det med tobakk.

2 - Hva er forskjellen på å røyke brunt og grønt?

3 - Hva er eventuelle bivirkninger?

4 - Kan man "overrøyke", på samme måte som å overdrikke, altså når man drikker så mye at man kaster opp?

5 - Ville det vært en god ide å reist til et land hvor dette var lovlig, bodd på hotell, og blitt mer kjent med det der, for eksempel en uke eller to på ferie, for å kjenne litt på det, før man tok opp "vanen" her hjemme i Norge?


Enhver erfaring som deles settes pris på!
Sist endret av Nature Spirit; 13. august 2019 kl. 05:10.