View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Hey. Dette tror jeg kan gå bra om du enten ringer for at han skal få hjelp eller om du drar. Jeg er helt sikker på at han tilgir deg hvis du ordner han hjelp, og er tilogmed overbevist over at han kommer til å takke deg for det. Tror ikke det skal være noen grunn til å bekymre seg at det er noe smått hasj eller pepper liggende, for det er nok helsa hans som står i fokus om du blir å spørre om hjelp og dette er super kvalifiserte folk som har utdannet seg i mange år for å hjelpe folk, som er i sånne situasjoner som du er i nå. Dette har de vært med på før og antageligvis mye værre en dette kan tenkes å utspille seg.

Jeg tror at du kanskje selv vet svaret på hva som er riktig og ansvarlig og gjøre enten det er å komme deg i trygghet eller å få han til et trygdt sted, jeg vil ikke si deg hva du skal gjøre. jeg vil bare påpeke at det er så viktig at du ikke tenker på konsekvenser som om han tilgir deg etc akkurat nå, for dette kan jo gå riktig ille om det ikke blir noen handling nå. og det er jeg sikker på at han skjønner også når han kommer til sansene sine etter litt hjelp. alle kan trenge det noen ganger.

Vær sterk å gjør det du må, ikke heng deg opp i konsekvenser akkurat nå.

Mvh. Absurd