View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Så du vet faktisk ikke om det er en rus utløst psykose engang? Ikke det at jeg mener det spiller noen rolle for hvordan du burde reagere på det, men det er jo faktisk ikke sikkert at det er rus som har trigget psykosen hans.
Vis hele sitatet...
Det er riktig det, jeg vet ikke om han har tatt stoffer denne gangen! Men han er akuratt lik som de andre ruspsykosene han har hatt når han har ruset seg mye, bare at denne gangen er til og med enda mer intenst (trodde ikke d gikk an!) og har vart litt lenger. Han røyker hasj og det har vært greit, og det har han sagt han har gjort nå også, men nekter på å ha tatt noe annet. Det er kun amf og kokain han har fått psykoser fra før.


Sitat av stangut Vis innlegg
Ja beklager dårlig svar fra min side først her.

Jeg hadde nok aldri gitt opp derfor det er lettere og si til andre at de skal være tøffe når man selv vet hvor tungt det er og prøve og hjelpe noen som ikke vill.

Men regner med det er dopen som gjør han syk da. Og sikkert frisk i følge han.
Men om han elsker deg så kan dere evt finne en enighet på hva han kan ta og ikke. Samt når.

En 4 dagers amf runde våken uten mat er som regel ikke gull i hans situasjon da. Så heller begynn med og prøve og finne ut hvilke stoffer han ikke kan ta. Så x ant dager i mnd. Og ikke våken mer enn 2 dager elr noe.

Det er jo drømme dame om man kunne hatt ei sånn så om han ikke klarer så må du bare gå fra han enkelt og greit. Og evt se om han endrer seg da
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvordan å tolke innlegget ditt men den enigheten vi har hatt og den eneste muligheten om jeg skal være på på laget hans er at han ikke skal ta noen stoffer mere, det har inkludert alt unntatt hasj som er greit siden jeg også røyker litt. Nå mens han har vært i psykose har jeg ikke røyket for jeg er så urolig for han og hvis det er hasjen som har gitt han psykose nå så betyr det at han ikke kan røyke det heller noe mere, isåfall har ikke jeg noe problem med å slutte med hasj selv for å støtte han. Jeg er ganske liberal og tolmodig og tolerant men jeg ødelegger ikke roen i livet mitt på å gi en rusmisbruker x antall dager i mnd å ruse seg på osv og ja tror du drømmer om du tenker noen damer gidder det Det var mildt sagt et helvete den perioden han var ute på rus og jeg gikk ned mer enn 15 kg på et halvt år og ble sykehusinnlagt for undervekt kun pga stress over han som var speeda eller i psykose så nei takk aldri mer! Derfor er jeg kjempe sur om han har tatt stoffer igjen nå i forbindelse med denne psykosen, det er sinnsykt egoistisk og sårende når han vet hvor mye det ødela oss begge før!