View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ayahuasca (n,n dmt) har 8-12 timers tripp. Selve trippen er de connecta med alt så er det ikke gjort under kontrollerte former med sjaman/tripsitter tviler jeg ikke på at noen kan ha følt seg så i ett med mauerne og snakka med de. En tue er jo drit fascinerende å se på om man først mister den barrieren med at maur er ekle krypdyr så ser den jeg at han syns de var så intelligente og kule som skapninger og med en unik fabrikkenhet og samspill i tua at han ville ta den med seg inn og bli en del av den eller forgude den

Veit om folk som tror de er trollmenn og begynte å gå med kappe og gandalf stav daglig, og Jesus sin reinkarnasjon etter dmt og har skjønt at en så ekstrem tripp uten tvil kan gjøre permanente endringer i hjernen. Man håper på positive endringer men for noen blir det too much to comprehend og de lever med alvorlige vrangforestillinger og hallusinasjoner resten av livet. To av de flere jeg kjenner personlig går i dag på medisiner for schizofreni og antipsykotika. Etter å aldri landa etter dmt trip