View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av *pi Vis innlegg

Trist at du har hatt det sånn i årevis, håper du får skikkelig hjelp snart. Du høres jo absolutt ut som en kandidat for Modum eller liknende, har du fått noe sånt tilbud?
Vis hele sitatet...

Søkt til modum bad men etter forvernsopphold ble jeg sendt hjem uten å få plass fordi jeg er for ustabil til at dem kan behandle meg. Forsøkt på en annen privat klinikk men det ble samme resultat at de ikke ville ta meg inn etter forvern.

Er ikke flere muligheter her i landet sier de jeg går til nå så da blir det vel slik fremover uten særlig sjanse til å legge dette bak seg. Minnene trenger seg på dag og natt og kan ikke skrues av. Både lukter og visuelle inntrykk kan utløse minnene eller brå og høye lyder. Så det meste utenfor boligen blir umulig. Blir isolert og kun et par gamle venner som jeg klarer å omgåes.

Ønsker å få plassert skyld og ansvar der det hører til men frykter at jeg ikke takler å måtte møte i retten. Slik jeg har det nå så blir jeg ofte stum og innestengt med masse visuelle bilder i hodet straks jeg er i samme rom med fremmede. Får ikke stengt det av heller det må bare gå over av seg selv.