View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Nederste halvdelen av min telefon ser ut som at den har fått mest juling, da punktet der glasset tilsynelatende først sprakk er rett under "CE"-logoen nederst på telefonen. Dette brer seg som et spindelvev utover nederste halvdel. På venstresiden av telefonen, ca midt på, har jeg en glassbit som stikker ca. 0,5mm ut fra selve telefonen, og denne er tapet ned. Det går også en diagonal sprekk fra rett under eple-logoen, og opp mot høyre hjørne, der den forgrener seg rundt i det høyre hjørnet.

Når det er sagt, er flesteparten av sprekkene slik at du enten ikke kjenner dem når du føler på overflaten, eller så vidt en kjenner dem. Kun venstresiden av telefonen har merkbare sprekker/glass som stikker ut.

Dette skjedde forøvrig når morgenalarmen min gikk mens telefonen lå på en bordkant på badet, der vibrasjonene førte den utfor kanten og rett i flisene. Det som gjorde det enda surere var at telefonen har vært 100% fri for alt av riper siden jeg fikk den i Januar 2018. Kjipe saker.

Jeg kan også fortelle at å bruke vanlig, klar pakketape hjelper veldig på å forhindre at glassbiter faller ut eller løsner ytterligere. Når en har fått "sikret" telefonen, kan en f.eks dekke over det med f.eks et dbrand-skin eller et deksel, slik jeg tenker, og en kan dermed ikke se skaden lengre.