View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Bearass Vis innlegg
Mannen får rettsak. Blir han kjent skyldig mener jeg d er på sin plass å sende han ut. .
Vis hele sitatet...
Det er ikkje ei straffesak, men ei sivilsak, med litt ulike beviskrav. Viare så vil ikkje du kunne fråta statsborgarskap på grunnlag av brotsverk generelt sett: vedkommande er norsk borger, og har samme rettar som meg og deg. Det er utgangspunktet for saka.
Sitat av Bearass Vis innlegg
må man følge samme prinsipp for dem som oppholder seg ulovlig i landet og begår seriøse lovbrudd (om d har gått en hviss tid siden et stastborgerskap ble løyet til seg) Statsborgerskap vil hindre utsendelse. Dette er konsekvensene av d jeg kaller "snillisme".
Vis hele sitatet...
Om du vert dømt for drap mister du ikkje statsborgerskapet ditt. Og har du statsborgerskap oppheld du deg ikkje ulovleg i Noreg. Tvert imot har du i 3+7 år (som hovudregel) opphelde deg på midlertidig og permanent opphaldstillatelse utan å gjere noko galt. Har du ikkje lovleg opphald kan du ikkje søke om statsborgarskap. Så det du skriv over er direkte galt på eit banalt nivå.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Desto enda viktigere er d å vise prinsippfasthet og å følge en klar linje i stedet for en vinglete linje der løgn og fanteri på sikt vil lønne seg.
Vis hele sitatet...
Poenget er altså at feilen vart gjort for relativt lenge sidan, og at staten har hatt rimeleg god tid på å finne ut av det - og enkelte gongar må ein godta at det vert gjort feil. Ein grunn til at ein bør godta det i slike situasjoner er at det er ei urimeleg belastning å få gjenåpna så gamle saker.

Eg hadde hatt langt færre innvendinger om det vart oppdaga etter t.d. to eller fem år.

I tillegg er det problematisk at det ikkje vert reist straffesak, men at statsborgerskapet vert inndrege, også er det opp til enkeltpersonen å ta saka inn for retten. Det favoriserer i urimeleg grad ressurssterke personer.