View Single Post
Dette er noe som var veldig vanlig i min omgangskrets når vi røyka. Spesielt for meg, når jeg var skikkelig innrøyka. Hver gang jeg hadde ordnet ny bønne og skulle mekke bong trekk fikk jeg et slags dopamin/adrenalin kick med påfølgende stor glede rundt det og sitte med varene og mekke å gjøre alt klart til første trekk for dagen.

Var også svett i hendene hele dagen til jeg/vi fikk endelig ett trekk i oss. Var komplisert å mekke rundt disse tider da du var kliss våt mellom hendene.. Satt og tørka av hendene på buksene konstant, men det hjalp lite.

Så når første trekk var overgjort og du ble fjern, ble man helt tørr igjen på hendene. Og resten av dagen så og si, med mindre det gikk for mange timer til neste trekk. Dette med at man må gå på do enten før eller rett etter første trekk/joint er også ganske vanlig husker jeg og har vel med visse reaksjoner i kroppen å gjøre.

Altså veldig vanlig, men det kan være et tegn på at du er veldig innrøyka og hadde hatt behov for en pause. Du kan også oppleve å nattesvette og generelt problemer med søvn om du ikke får nattingsen din. Om du begynner å få klamme hender knyttet opp mot angst hadde jeg iallefall prøvd å roe ned. Så det var minst en som sa at han røyka kun etter jobb og derfor ikke burde få slike plager, det er bare tull. De aller fleste venter med røyken etter jobb/skole uansett. Det verste vil jeg si er det og sitte å røyke flere timer i strekk før man går å legger seg.

Nå røyker jeg ikke lenger men kan oppleve dette med klamme hender ved tider hvor jeg har ett sterkt ønske eller behov for en drink eller bare er nervøs og oppjaget.
Sist endret av ZionRoad; 13. september 2015 kl. 07:06.