View Single Post
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Alkohol! Lett!
Fest, slåsskamp med huseier, stjal så bilen til moren til huseier. Krasjer den flere ganger i fylla, henter eksen som "trengte et sted å sove", jeg var sammen med en annen jente på det tidspunktet. Det går som det går og jeg våknet etter å ha "herja" med eksen hele natta. Våkner opp med 20 ubesvarte og en stjålet bil i hagen. Dette var da jeg fortsatt bodde hjemme. Bileier ringer senere på dagen og sier hu vet det er meg som har stjålet bilen. Denie till you die. Dama var ikke like blid etter at eksen min fortalte hva som hadde skjedd....singel! Bilen ble anonymt plassert i nærheten med noen bulker og litt diverse.
Vis hele sitatet...
Hørtes jævlig facka ut... Minner meg om at det er ganske enkelt å "se" hvem som tåler hva av rusmidler, og hvem som IKKE tåler det bestemte rusmidlet... Man merker fort hvem som kan komme på kjøret... En kompis sa det samme om meg og amf han hadde rett.

Har du lagt alkohol på hylla, eller har du på noen måte lært å begrense oppførselen din i rusa tilstand? For min del syns jeg det er vanskelig å si nei til kompiser som spør meg om å bli med på byen, for jeg vet at jeg ikke tåler alkohol.

Sitat av Oshugon Vis innlegg
For meg var det helt ekte og reelt, var veldig redd for at "de andre" (som var alle lol) skulle gjennomskue meg og finne ut at jeg ikke var en slags alien/maskin som dem... så effektene av den trippen hang i en god stund, når jeg får forbi samme stedet i dag (snart 4 år etter) får jeg fortsatt et sånt merkelig sug i kroppen der jeg blir svimmel og det føles ut som jeg får et slags flashback av noe slag.
merkelige greier...
Vis hele sitatet...
Aah, shiet. Må være jævlig å ikke kjenne psykosen selv. Kanskje det bare var jeg som var heldig og kjente min. Men jeg stuka ganske lenge med illuminati og secret societies osv en stund før jeg merka "ok, nå skjønner jeg greia her".
Husker du hvordan du ble oppfatta av venner og familie under dette året, da? Må da vært jævlig rart, haha.
Sist endret av instinktinnsikt; 14. juli 2015 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.