View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ja som jeg presiserte allerede i det innlegget før det du quota så har ikke kommunepolitikerne gode lønnsvilkår men der finner vi likevel dedikerte og engasjerte mennesker som jobber steinhardt for sin kommunes beste. Så nei det var ikke de jeg tenkte på.
Vis hele sitatet...
Nei, du gjorde det motsette. Du impliserte at dei hadde gode lønnsvilkår, rett nok noget abstrakt, ved å samanlikne det med utgiftene til kongehuset.

La meg sitere deg, i kontekst:
Sitat av random67489
Sitat av tihihihi
Hva med å heller kutte ut neste generasjon kongehus? Da kunne alle kommunepolitikere i landet utstyres med hver sin Tesla.
Vis hele sitatet...
Vi har vel fortsatt over 400 kommuner i landet. Og hver kommune har en bråte kommunepolitikere. Tror du må forsøke det regnestykket en gang til.

Direkte og indirekte kostnader til kongehuset over budsjettet er vel på i overkant av 400 mill i året alt inkludert.

Så nei det stemmer nok ikke.
Vis hele sitatet...
Du har sjølvsagt rett i at monarkiet ikkje kunne finansiert tesla til samtlege kommunepolitikarar, men det er vanskeleg å tolke det i retninga du forsøker i seinare innlegg.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Jeg tenkte mer at det var lønnen som var en god motivator for endel av de som satser på å komme seg på tinget. Klarer de komme seg på tinget så er det jo easy street framover i forhold til i kommunepolitikken.
Vis hele sitatet...
Som sagt; at godene og lønningene på Stortinget er i overkant gode kan eg utmerka vel gå med på, men det er eit godt stykke frå det, til å konstantere at motivasjonen til stortingspolitikarar er pengar. For det er ein ekstrem utvelgelsesprosess, der fleirtalet aldri kjem så langt i politikken.

I tillegg har dei som sagt ikkje jobbsikkerhet slik som andre.

Eg trur fleirtalet av politikarar, inkludert på toppnivå, er motivert av vilje og motivasjon for å gjere landet betre. Eg trur t.d. Per Sandberg oppriktig meinte han gjorde ein positiv innsats - trass i at eg er blodig ueinig i så godt som alt Per Sandberg står for.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Og lønn og frynsegoder har jo også gått videre enn bare til de til folkevalgte. Er god butikk å være rådgiver feks. De er jo ofte puppet master'n som kan påvirke i det skjulte, som ikke har press og må stå til ansvar i media. Men lønnsnivået er jo rimelig bra også der. Nærmer seg vel det de på tinget har, nesten mill i året mener jeg å ha hørt.
Vis hele sitatet...
Ein million i året, i bytte mot å ikkje ha fast arbeidstid er ikkje så jævla bra deal. Det er mange yrker som gir sikrare uttelljing enn politikken trur eg. For sjølv om antar at det er ti rådgjevarar for kvar stortingsrepresentant, vert dei eit mindretal i partiapparata.

Kort sagt; ta gjerne til orde for redusert løn og pensjon for folk på Stortinget. T.d. Raudt har gjort dette. Men eit godt prinsipp er å anta at folk har gode intensjoner, og det har ikkje du som utganspunkt.