View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, sant. Er vel en lat unge som burde ta meg sammen fordi jeg ønsker å leve selvstendig ute i en skog, bygge min egen hytte og jakte mat.
Vis hele sitatet...
Men om det er det egentlige målet ditt, hvorfor sitter bak tastaturet og forsøker å finne frem til måter svindle nav på?

Om du vil bo i skogen så er det ingen som stopper deg i å pakke sekken å vandre ut døren. Men du skjønner jo at du ikke bare kan bygge deg en hytte hvor som helst. Du må ha tomt, eller grunneiers tillatelse.

Du kan jo selvsagt bygge midlertidig ly. Eller bo i telt. Telt med plass til ovn er jo faktisk varmt og tørt og året rundt.

Du må slutte å sutre over hvor vanskelig verden er også må du faktisk bare følge drømmen din. foreslår at du starter raskest mulig. Kjøp inn telt for de pengene du har spart og kom deg til skogs raskest mulig. Så kan du jakte og fiske så mye du vil. Siden du virker å ha et horn i siden til samfunnet så kan du jo være ekstra gærn å la være å betale fiskeavgfit og fiskekort, droppe jegeravgift og leve som en real villmarksgangsta.