View Single Post
Tror jeg aldri har hørt om en viktig sak som blir løst av/i samspill med politiet jeg, bare saker hvor folk gjør ting I desperasjon og blir straffet for det. Nav er jo heller ikke til noen hjelp, faren til en jeg kjenner sykemeldte seg på grunn av de, og da fortalte legen hans at godt over halvparten som langtids-sykemeldte seg hos han var pga. nav.

Synd å høre at du har måttet leve med så jævlige naboer, skulle nesten ønske det var fri jakt på sånne mennesker. Det er jo, som også kommer frem av tråden, ikke så mye man får gjort når det kommer til usiviliserte mennesker, ikke på en sivilisert måte i hvert fall.

Det med inbreed som du snakker om er faktisk ikke så direkte farlig genetisk sett, hvis to stykker som er i nær slekt med nærmest "perfekte" gener får barn vil også barnet nyte godt av genene. På samme måte kan to personer som er langt ifra å være i slekt få "dårlige" barn, f. eks. hvis begge foreldrene har underbitt vil som regel barnet få ett enda sterkere trekk på de punktene. Det er kanskje heller ikke så bra for det "perfekte" barnet å bli oppdratt av f. eks. søsken, uten noen nærmest motstridende oppdragelse/læring, er at det kan hindre ett større perspektiv, og evnen til å tenke kritisk. Er begge foreldrene skakkjørte og igjengrodde, vil jo barna bli det også...