View Single Post
Nå prøvde jeg dette igjen i en litt høyere dose for å se om jeg fikk mer av de psykedeliske effektene, og det fikk jeg. Jeg skjønner nå hva som menes med "snåle" forestillinger.

Det starta med at jeg fikk se noen geometriske figurer når jeg hadde øynene lukket og det virket som det var dette som satt alt i gang. Når jeg lå i senga så virket det som hele rommet jeg lå i blei dratt rundt i rare vinkler, og at det var taklampa som styrte og dro rommet i forskjellige former. Når jeg lå nede og stirrer rett frem så blei rommet jeg lå i ganske fremmed og annerledes, jeg kjente ikke igjen rommet jeg lå i.

Tanken på at magi og trolldom eksisterte virket ikke så fremmed lengere.
Kroppen virket fremmed, når jeg løftet armene og så på de så virket ikke som de tilhørte meg. Jeg så også meg selv i speilet, og det virket noe veldig "off" med utseende mitt, ikke at det hadde forandret seg så mye, men at hodet mitt var i en rar form, og jeg syntes jeg så ganske stygg ut. Men uten noen av de negative tankene man kan få på annen psykedelia.

Jeg røyka litt cannabis for å se hvordan det påvirket trippen. Man får dne merkelige psykedliabodyloaden og fantastien går litt mer på høygir. Når jeg lå på senga og stirret i taket så kom det en mørk-gult slør som krøyp over veggene og formet seg i sirkler og mønstre før de oppløste seg selv og nye slør kom kryppende oppover veggen. Forøvrig er jeg ikke så glad i blande disse 2 rusene, så holder meg unna neste gang. Liker ikke bodyloaden jeg får. I tillegg legger man på et tåkeslør over opplevelsen.

Tidsaspektet virker omvendt av annen psykedelia jeg har prøvd. Man får surr på tidsoppfattelsen, men nå syntes jeg 1 time føltes ut som 15min, ikke 10 timer slik som på syre.

Ser nå mer "verdien" i rusen, da den er mye mer en et slags alkohol-substitutt. Dette skal absolutt prøves igjen i høyere doser.