View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Begynt å lytte på den type musikk.

Er det slik at man melder seg ut av samfunnet når man lytter til den musikken?

Er langt uti en rehabiliteringssituasjon fra psykriatrien og har tenkt å få meg et normalt liv igjen ute i samfunnet.

Hvilke konsekvenser kan det ha i den forbindelse?

Dette er et seriøst spørsmål, da det høres ut for meg at de som hører på den musikken har meldt seg ut av samfunnnet. Tar man med musikken et langt skritt birt fra det normale sammfunnet? Blir man svakere i det store "normale" samfunnet?

Vil skaffe meg en jobb i butikk etter å ha vært borte fra sammfunnet og uføretrygdet i 10 år.

Dette er et seriøst spørsmål som jeg tenker en del på om dagene. Må ærlig si at typen musikk tiltrekker meg veldig.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hele din mentale historikk, men siden du reiser spørsmålet, så har det flere fasetter ved seg.

#1 - Det vil vel på ingen måte hindre deg i en jobb i butikk? Du skal ikke lytte til musikken der, ei heller har det noe å si om du tar stilen til hjertet, uniform i butta og vasker du håret er du vel rimelig safe ;P

#2 - Ta budskapet for bokstavelig. Sier seg sjøl. Kanskje er du av typen som ikke alltid er veldig kritisk til budskap eller lar deg lett rive med? Så lenge du skiller virkelighet fra fantasi og visa versa så er det vel ingen fare.
Du trenger ikke leve livet som en tenåring fra en Twisted Sister-video.