View Single Post
Trådstarter
14
Ok, nå er jeg veldig stuck her. Fant ut hvem personen var og ringte han opp og var så ydmyk jeg bare kunne. Han er en eldre kar og jeg dro opp at det var en ekstremt idiotisk ide, og at jeg gjerne vil erstatte brillene hans. Men at i og med at jeg var så ung så hadde jeg satt veldig pris på om brillene kunne erstattes med en gang uten at politiet er i bildet så slapp jeg å ha prikk på bladet fra så tidlig alder. Han sa at brillene kostet rundt 8 tusen kroner og at han ga langt faen i om jeg ville erstatte for at han hadde allerede anmeldt og alt skulle gjennom politiet. Regner med å bli innkallt til avhør snart. Har aldri vært i noen lignende situasjon før og aner helt serøst ikke hvordan jeg skal gå frem, og har egentlig jævlig panikk. Foreldrene mine har jo inntrykk av at jeg er en pliktoppfyldene og rolig kar, også får de brev i posten om avhør. Har mye penger spart opp så kommer jo til å klare å betale for brillene, men vil jeg få noen ekstra bot utenfor erstatningene? Hva burde jeg gjøre under avhør? Vil jeg få prikk på bladet? Og har han bevis nok på meg i det hele tatt? Har tenkt til å ringe han en gang til i morgen men han var jævlig forbanna så tviler på at det går noen vei.
Sist endret av mentalmelt; 17. april 2016 kl. 22:20. Grunn: fikset dobbelpost