View Single Post
Vanskelig å for oss å si hva som er korrekt her, men du var drita full, du husker ikke alt. Var frekk i munnen og føler nå at du har blitt utsatt for tortur? Tortur? Om du gjorde deg vanskelig når de skulle ha deg med i marja så er det ikke vanskelig å skjønne at du har noen blåmerker etter hender og fingre som har grepet deg fast. Det må en nesten regne med blir utfallet når en motsetter seg politiets ordre.

For meg virker det som om du selv var årsaken til at du ble innbrakt, både oppførsel i taxikø, hvordan du håndterte snuten og at du dytta eller dro til venninna di. Om både typen og venninna di er klare på at du ikke gjorde noe annet enn å dytte så stemmer kanskje det. Men tenk på at snuten som var edrue og på jobb er rimelig troverdige når de gir sin versjon av saken. Og om snuten oppfattet ting annerledes enn dere som var midt i situasjonen så kan jo det være forståelig. De har jo kun sett ei drita jenta te seg som en tulling, de vet ikke hvor nære venner dere er, de ser fulle deg dytte på et annet menneske og reagerer på det slik de skal gjøre.

At du føler deg forulempet skjønner jeg, men jeg er ikke sikker på at den følelsen er korrekt ifht situasjonen som den egentlig var. Er ikke sikkert det du har gjengitt i innlegget er slik ting egentlig var, det er godt mulig dette er det du husker. Eller vil huske. Og sannheten kan meget vel være akkurat slik snuten forteller sin historie eller tett opptil.
Sist endret av frtoretang; 12. desember 2016 kl. 03:29.