View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser nå at det ikke ser veldig lyst ut med akkurat å få hjelp å trappe ned med Oxy, det forstår jeg og igrunn det jeg fryktet.

Da blir det en tur på butikken for å handle inn alt jeg trenger for en helvetes uke. Kan jeg få noen råd om hva jeg bør kjøpe inn av mat ved dårlig matlyst, ting som gir kroppen energi og forhindrer restless legs, oppkast, diaré osv?
Vis hele sitatet...
Du må ta det ti legen din. Hvis du er gravid så vil barnet gå gjennom det samme helvete du gjør hvis du velger å kutte på egenhånd. Kroppen får kjørt seg noe jævlig og hvis du ikke har gjort det før så er det ikke noe annet alternativ enn gå til legen og bli hasteinnlagt på avgiftning eller noe sånt.

Hvis du allikevel finner en eller annen måte å gjøre det alene på, så kjøp imodium, magnesium, ibux, Paracet. Masse yoghurt oh ting som er enkelt å få i seg. Det kommer til å bli et helvete, men rundt dag 3 topper det seg og så dabber det av gradvis. Deg fysiske altså, du vil føle deg jævlih nedbrutt psykisk i lang tid etterpå, depresjon, plutselig gråteanfall og mye morro

Men rådet er, legen nå!!