Tråd: Alkohol
View Single Post
Sitat av Bedreliv Vis innlegg
Godt spm Girl Molly,om julen hadde vært ødelagt pga av mangel på alkohol det tror jeg skulle godt bra hadde tatt meg sammen for ikke å ødelegge for resten av familien.Når det er sagt hadde kanskje julen blitt kjip for meg personlig.[/QUOTE

Skjønner. Men si da at det var ikke noe alkohol å oppdrive før 2. Nyttårsdag. Kunne et sånt opphold fått deg til å redusere inntaket? Ønsker du å redusere det i det hele tatt, eller har du det greit siden du jo tross alt ikke ligger på en benk i parken og jodler hver kveld?


QUOTE=Bedreliv;3557247]
Jeg har vel holdt på slik de siste ti årene med noen opphold innimellom er dager der jeg ikke drikker,
Vis hele sitatet...
Kan du tenke deg noen utløsende faktor til hvorfor det startet for ti år siden?

Svaret mitt havnet inni siteringen av deg, Enklere liv. Prøver igjen:

Skjønner. Men si da at det var ikke noe alkohol å oppdrive før 2. Nyttårsdag. Kunne et sånt opphold fått deg til å redusere inntaket?

Ønsker du å redusere det i det hele tatt, eller har du det greit siden du jo tross alt ikke ligger på en benk i parken og jodler hver kveld.
Sist endret av YourGirlMolly; 16. januar 2020 kl. 08:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.