Tråd: Alkohol
View Single Post
Sitat av Bedreliv Vis innlegg
Godt spm Girl Molly,om julen hadde vært ødelagt pga av mangel på alkohol det tror jeg skulle godt bra hadde tatt meg sammen for ikke å ødelegge for resten av familien.Når det er sagt hadde kanskje julen blitt kjip for meg personlig.Jeg har vel holdt på slik de siste ti årene med noen opphold innimellom er dager der jeg ikke drikker,men stort sett hver kveld,våkner opp dysen som fy,men reparer aldri om morgenen,drikker aldri før kl1800.Kjipt liv��
Vis hele sitatet...
sitter i lignende båt. mange år med ca en sixpack+ hver kveld, reparer kun med mat og rehydrering uten alkohol, osv osv, men jeg fungerer mye mindre (ned til ufør) pga det.

har misbrukt det meste og aldri følt meg så dårlig generelt som med alko alene (sett utenom idiotiske overdoser osv som ungdom, men har hatt de på alko også).

vet at jeg ikke har planer om å stoppe med rus helt enda, så nå går jeg og håper på en annen bosituasjon så jeg kan dyrke meg cannabis igjen og komme meg tilbake til å være funksjonabel mens jeg redder det lille som er igjen av levra mi.