View Single Post
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg er enig i at Per Sandberg snakker som et vanlig menneske. Han former setninger som faktisk resulterer i mening i til Stoltenbergs svadageneratorsetningsoppbygging. Jeg er enig med FrP på mange områder men miljømessig er det ikke så veldig mye. Jeg tror det kunne vært sunt om Sandberg var innvandringsminister. Det ville forhåpentligvis bremset utviklingen vår til Sverigetilstander som det jo blir etter hvert.

Problemet er at regningen blir sendt til de som faktisk har gode norskkunnskaper, vestlig navn og norsk utdanning (tre krav som er vanlige at innvandrere ikke fyller ved tiltredelse hos en arbeidsgiver). Det er dyrt med innvandring.
Det er ikke uten grunn at det for det meste er svensker i servicebransjen. Og det blir ikke billigere av hvor sløve øst-europeerne er på å betale skatt til velferdssamfunnet vårt.

Dere får vel skrike ut "RASIST!", men håper dere går mer i bredden om dere føler for å motargumentere. Jeg kommer ikke til å endre mening om disse påstandene, men jeg vil si at her jeg bor har vi tatt i mot fire voksne og ti barn, alle fra Syria og vi kan allerede spøke om Hallah (som vi kaller han) og Gud uten at det blir noe touchy "Herregud, nå føler jeg meg krenket." Fem år til så er nok religionen deres også tungt utvannet. Selv levde jo lokalsamfunnet her i kristentåka til godt ut på nittitallet.