View Single Post
Heisann, jeg har hatt mange opplevelser med Marzine (sikkert prøvd det rundt 15-20 ganger)

Rusen i seg selv er vell sånn 50/50 sjanse og få en god eller dårlig trip. Har personlig hatt flere dårlige en gode.

Når jeg først popper dem så er det i dosen 10-20 stk.

Etter egen erfaring er dette hva man kan oppleve i de forskjellige dosene:

10 stk: Se innsekter, bli ganske stein, høre stemmer, angst, korttidshukommelse.

15 stk: Har ikke opplevd så mye på 15 stk. Man opplever det samme som med 10 stk, bare litt mere stein.

20 stk/devil dose: Se folk/demoner/zombier (bare fantasien setter grenser), muskel spassmer, kraftig angst, tror man er andre steder, korttidshukommelse, rett og slett kraftige hallisser

Jeg vil gjerne nevne noen hendelser av en av mine værste opplevelser.

Jeg pakket ut 20 stk. og tok en flaske powerade og droppa dem. Etter sånn ca. 30-40 min kjente jeg at det kicka inn og ble helt stein. Klarte såvidt og bevege meg. Rusen i seg selv er vell ikke så ille, men det er en litt sånn kvalmhetsfølelse i bakgrunnen som lurer.

Uansett, hvis jeg prøvde og løfte hånda var det som om "waves" med en kilende følses ble sent igjennom kroppen

Tiden gikk og jeg tenkte at det var på tide og legge seg. Jeg skrudde av alt av lys og lignende.

Jeg bor i en liten hybel slik at jeg kan se gangen og kjøkkenet fra senga.

Jeg har et lite vindu på kjøkkenet som er sånn halveis tildekt med gardiner, men kan likavell se den nedre delen. Husk at dette var på mørke vinteren.

Det var nå ting begynnte og bli ille. Jeg reiste meg fra senga siden jeg skulle ta meg ett glass vann, og idet jeg snur meg mot kjøkkenet ser jeg at det står en zombie/demon lignende skapning med verken hår på huet eller klær, i kjøkkenvinduet og på en måte lener seg intil vinduet og ser på meg.

Der og da freeza jeg helt opp og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Vi bare stirra på hverandre.

Sakte men sikkert smyget jeg med tilbake i senga og tittet av og til mot kjøkkenvinduet for og se om skapningen var der fremdeles. Og der var den. Jeg så at den løpte vekk, og ikke lenge etterpå hørte jeg den prøve og komme seg inn i hybelen via ytterdøra. Jeg freaka helt ut.

Tiden gikk og jeg glemte av dette, men ikke lenge etterpå så jeg en demondame sitte på kjøkkenet og sakte snu seg rundt for og se på meg. I panikk grabba jeg tlf'en og prøvde og lyse på henne. Da ble hun borte.

Dette var bare en liten del av hva som skjedde. Var blant annet ute med folk og greier. Så en hel masse edderkopper og maur på veggen og i senga.

Mens jeg hallusinerte at jeg var ute med folk fikk jeg for første gang kraftige muskelspassmer. Har aldri opplevd noe så jævlig som det. Ristet så kraftig at jeg måtte sette meg ned på bussholdeplassen som jeg "liskom" var på at the time.

Da jeg kom til hektene og var tilbake på hybelen skulle jeg endelig gå og legge meg var det masse folk jeg kjente som "liksom" var der. Noen av de gikk og la seg på stuebordet for og såve.

Jeg var blitt så vandt til disse hallisene nå at jeg ikke brydde meg lenger og ville bare såve.

Dette er da noen av de tingene jeg opplevde.

I ettertid har jeg lagt merke til at dette har påvirket meg negativt og har ingen planer om og gjøre det flere gang i framtiden.

Lykke til

mvh en dum ungdom.