View Single Post
Mech's Avatar
Trådstarter
193
Sitat av Arthond
Israel har aldri drivi med orginasert terror, og aldri stått for å utrydding av palestinere, er du hett nutt??
Palestinere, eller muslimer blir det samma. Går ÅPENT ut og sier de skal drepe alle Jøder.
bare for å ha sagt det. Israel har aldri gått til krig mot et land, de har 1/3 av det landet de fikk av FN. De kjempet seg til sinai halvøya når både Egypt og Libanon erklærte krig mot dem men de ga det fra seg selv om de hadde 100% rett på det.
Israel er det landet som er minst verd boikotting.
sorry for oftopic men måtte bare få sagt det.
I Israel har en araber samma rettighet som en jøde, bare at de slepper militæret.
I de arabiske landene har jøder ingen rettighet. ikke stemmerett heller.

Israel har vært spittet i flere hunder år, Isreal gjør seg rikt, mens palestinerne kunne vært like velstående om de hadde tatt seg tid til det. Israel var et ørken land før Jødene dyrket det opp. Det er ikke pga diktator heller.. det er sjøl valgt. palestineren kunne godt vært et samlet land
Vis hele sitatet...
Det er en meget betennt situasjon det der. Jeg gidder ikke å hive meg inn i den diskusjonen der, og holder fast på mine meninger om saken. Men bare det faktum at Israelittene kommer med militære med offensiver mot mål i urbane strøk der sivile oppholder seg, synes jeg er forkastelig..