View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvis man har "halveis psykose", dvs paranoia og vrangforestillinger så vil man vel bli oppstemt når disse forsvinner + at noen (ikke alle) antipsykotikaer fjerner også negative symptomer på psykose/schizofreni, dvs energiløshet, manglende motivasjon og apati.
Etter hva jeg har forstått da.
Vis hele sitatet...
vel antipsykotika hjelper med stemmene og visuelle, og vrangforestillinger, fjerner dem ikke, aldri blitt oppstemt av at de ble nesten borte, hjelper litt, men når medisinene gjør at du føler trøtt som faen, kaffe hjelper litt men trenger mange kopper for noe effekt, så de fleste har veldig lite energ. motivasjonen min ble værre på medisiner, for du sitter der og ikke føler noe og er helt apatisk så tenker du ikke faen, for mye stress å gjøre noe, for å ikke snakke om andre bivirkninger, syntes nesten medisinene er værre en schiozofreni. De funker sånn halvveis, ei heller noe særlig å gå på de lenge.
.

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
vel antipsykotika hjelper med stemmene og visuelle, og vrangforestillinger, fjerner dem ikke, aldri blitt oppstemt av at de ble nesten borte, hjelper litt, men når medisinene gjør at du føler trøtt som faen, kaffe hjelper litt men trenger mange kopper for noe effekt, så de fleste har veldig lite energ. motivasjonen min ble værre på medisiner, for du sitter der og ikke føler noe og er helt apatisk så tenker du ikke faen, for mye stress å gjøre noe, for å ikke snakke om andre bivirkninger, syntes nesten medisinene er værre en schiozofreni. De funker sånn halvveis, ei heller noe særlig å gå på de lenge.
.
Vis hele sitatet...
dog kort svar så kan det hjelpe deg, er sikkert lurt å ta imot medisiner, hjelper en del med negative men mye annet kommer å
Sist endret av mrracerhacker; 1. august 2020 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.