View Single Post
Helt utrolig hvordan voksne menn i 2019 må høre på weirdos som helt tydelig aldri har opplevd livets gang på egen hånd, og gått på bortgjemte privatskoler, eller hatt en skjermet oppvekst som ikke samsvarer med "massen" i det hele tatt.

Da snakker jeg om f.eks Milo Yiannopolous, Ben Shapiro, Jordan Peterson

Hvis noe, så er Joe Rogan 100 ganger så troverdig som disse tre til sammen som har sine egne ideologier som de aggressivt fronter hele tiden, hver dag, på hvert eneste plattform de kommer over. Sjukt å si, men tilogmed Eddie Bravo er bedre enn disse tre jeg nevnte over. Han utforsker, spør, og selvom han driter seg ut når han diskuterer med kunnskapsrike mennesker så tar han det på haken og utforsker videre. Joe Rogan utforsker, intervjuer uttallige forskere i forskjellige felt, tar for seg subjektive grunner, tar for seg omstendigheter i forskjellige samfunn for å finne ut hvorfor ting er annerledes rundt om i verden uavhengig av hverandre.

Mens Ben Shapiro, spesielt, bare rir på sine ideologier som har en tilhengerskare som sikkert er like betente som han i alle diskusjoner. Ben Shapiro har ofte rett mot feminister og raringer som prøver å fronte syke ting. Men han er også veldig sta og umulig å rikke på fordi han har bestemt seg for at det han tror er sånn det skal være. Shapiro, Milo og Jordan Peterson hører ikke etter engang, de bare skynder seg for å finne en kvalm replikk så fort motparten er ferdig med å prate.

Jordan Peterson bare babler i vei om sin visjon, men mister meg så fort han blander logikk med kristen tro. Det er nesten litt latterlig, til tider.

Milo har jeg ikke ord for engang. Skjønner ikke at de som støtter han tør å si det offentlig. For en kvalm kverulant som har klart å sjarmere folk til å støtte han nok til at han får offentlig spillerom for de sjuke tingene han liker å si for shock value