View Single Post
Jeg brukte seroquel i et par år og var bare groggy første time dagen derpå de første månedene og ved hver doseøkning, men det gikk over etter en liten stund. God soveffekt men ikke noe jeg ville bruke over lang tid.
Truxal funker bra men ikke prøvd det over lengre tid.

Kall det kleint, jeg syns også først det var noe tåpegreier men damnit det funker også. Hører iblandt på sånne ASMR videoer på YouTube, som denne, denne, denne, og (it gets spacier) denne. Han duden der slokner jeg av etter halve videoen hver gang for han er så spacea at ikke noe gir mening, ikke noe å konsentrere seg om, bare flyte vekk inn i søvne.

4-7-8 teknikken som sier å få folk til å sovne etter 60 sekunder er også bra for å slappe av i anspent kropp og stressa hode for det setter hodet på tellefokus og kroppen på pustefokus så gjør man det riktig dempes tankekjør og anspenthet.


Sitat av Tarm Vis innlegg
Helsekost fra tights! Bruker 200mg 5-htp og 4mg flytende melatonin ,og etter 30min sover jeg som en sten i 10timer.
Vis hele sitatet...
Har du link til melatoninen du bestiller derfra?
For det er vel den som ordner søvnen mens 5-htp er mot depresjon om jeg har skjønt riktig? Eller har den også innvirkning på søvn?
Sist endret av celtseus; 18. januar 2021 kl. 01:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.