View Single Post
Sitat av etse Vis innlegg
Riktig. Kom kanskje ikke tydelig nok frem i mitt forrige innlegg. Poenget mitt var ikke at ingen fikk bivirkninger (og f.eks. narkolepsi) av vaksinen. Bare at det trolig ikke var så mange som det kunne virke i media. En god andel av dem som utviklet narkolepsi ville nok fått det uansett - det er bare så lett å skylde på vaksinen. (vi mennesker liker å se årsak og sammenheng - samtidig som vi liker å legge skylden på ting om noe er kjipt).

Men som du sier, alle medisiner og vaksiner har bivirkninger. Det er jo bare at risikoen av at folk ikke tar vaksiner er så mye større enn risikoen av at folk gjør det.

(vi er nok ganske enige, så ikke tolk dette som kverulering på det du sa. Mer ment som presisering av mitt forrige innlegg)
Vis hele sitatet...
Jeg tar det iværtfall ikke som noe ren kverulasjon det du eller flere kommer med her, syns det er viktig at man kan argumentere slik som i denne tråden, som sagt så er det ikke fordi jeg har fått det på hjernen at jeg bare driter i vaksinen bare for å stick it to the man likksom, på bunnen må man ta vare på seg selv så best man kan, sant.