View Single Post
Hadde jeg fått prøve meg som la oss kalle det "polakk jobb" som maler, ville det nok redde meg. Kunne begynt på subutex og få innarbeide rutiner som jeg så sårt trenger. Med "polakk jobb" menes at en stor andel polske jobber i bransjen, og nordmenn flest tenker at en slik jobb er for slitsom og ikke for dem. Selv arbeidsledige nordmenn virker det som er uintressert i slik. Eller fabrikk jobb, eller service som svenskene.
Inspirasjonen min er faren min som har jobbet over 40 år på Gradiosa fabrikken. Det er en repiterende monoton jobb, men han har utviklet en lidenskap for arbeidet og arbeidsmiljøet og gleder seg den dag i dag alltid til jobb.
Jeg har knapt jobbet og var som sagt pillefjern og full. Er ikke selvstednig selv, og det dreper meg på innsiden. Ingen duller med narkomane i norge, det var hjerne død tittel av meg. Rusmisbruk er et altfor komplekst tema for meg til å komme med uttaleser. Beklager til alle jeg krenket, er som sagt verdens største hykler. Nå skal jeg logge av freak for godt etter å ha lest disse svarene. Da skal jeg behandle alle som medmennsker og kutte ut freak og mesteparten av skjermtiden.