View Single Post
Sitat av stepry Vis innlegg
Tuller du? Jeg sier jo at konsekvensene har vært ekstrem polarisering og splittelse i folket, hva snakker du om egentlig? Jeg blir virkelig nysgjerrig på grunnen til å poste et så tankeløst innlegg, har du i det hele tatt fått med deg hva som har foregått over de siste åtte årene?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tuller ikke. Jeg forstår ikke hva du mener. Så da kan du velge å oppklare det for meg, eller så kan du rante litt om hvor tankeløs jeg er, alt etter hva du ønsker å oppnå med denne diskusjonen.

Mener du at den ekstreme splittelsen i befolkningen er en konsekvens av Bidens sviktende kognitive evner?

Jeg holder det helt åpent at det er jeg som er mindre med og ikke du som er utydelig, men sånne setninger som dette forstår jeg rett og slett ikke:

Sitat av stepry Vis innlegg
Jeg tror ikke Joe Biden vil være den direkte konsekvensen av et eventuelt skrekkscenario som kan utspille seg, men han vil være symbolet på symptomet som skapte problemet.
Vis hele sitatet...
Du tror ikke Biden er konsekvensen av et skrekkscenario? Mener du grunnen til? Og hvilket skrekkscenario ser du for deg? Hva innebærer det å være et symbol på et symptom på et problem?

Sorry, jeg skjønner ikke hva du snakker om. Kan godt hende det er jeg som kommer til kort men... en diskusjon er jo bare verdifull hvis begge parter henger med.

Sitat av stepry Vis innlegg
Jeg føler nesten at arrogansen til venstresiden har gjort at høyresiden har brukt Trump til å få ut frustrasjon.
Vis hele sitatet...
Akkurat dette mener jeg er et legitimt poeng, og det kunne vi godt diskutert. Jeg ser imidlertid ikke hvordan dette er relevant for Bidens helsesituasjon. Det er fullt mulig å være enig i dette og likevel etterspørre ordentlige begrunnelser for å diagnostisere Biden med demens.
Sist endret av *pi; 15. november 2021 kl. 10:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.